Powered By Blogger

Friday, July 20, 2007

Assalamualaikum Warahmatullahi wabarakatuh,

Salam permulaan dari aku. Credit untuk Albazrah dan Kereta mayat kerana ia memperkenalkan aku dengan dunia blog. Jadi kalau ianya memberi manfaat pada pengunjung yang datang kat sini diorang pun patut dapat sama.
Apa yang menarik minat aku tentang blog nih aku terjumpa dengan Akauntan, aku terjumpa dengan doktor, aku terjumpa dengan penulis, aku terjumpa dengan pensyarah dan bakal-bakalnya. Banyak para ilmuan kat sini. Pelbagai isu yang telah di ketengahkan. Dengan harapan ianya dapat dimanfaat kan oleh semua orang.

Aku terjumpa library ilmu di sini. Apa matlamat aku pulak disini. aku pun nak buat aku punya library sendiri. sapa-sapa nak bagi ilmu dengan aku bolehlah hulur-hulurkan tangan boleh le aku link kan nya nanti. Insyaallah

2 comments:

Anonymous said...

Assalamu'alaikum, Ahlan wa sahlan... ke dunia blog. Tapi hati2 kalau addicted dengan blog jenuh kita dibuatnya.

ihmaza said...

Thank You, Thank You...,

awal- awal dah rasa dah di punya aura dah, gerun gak.. kena displin lebih sikit supaya tak menyimpang jauh ...,

Terima Kasih kerana sudi masuk kesini dan jadi pengkomen pertama saya. Credit untuk anda juga... :)