Powered By Blogger

Thursday, June 11, 2009

Hari yang Pendek

Malam ni aku sendirian di rumah, berjauhan dengan zaujati ku. Dia kena outstation 3 minggu. jadi bujang kejap le aku. Apa yang aku nak buat ye. Aku rasa nak baca le sikit buku yang aku beli hari nih. Buku tentang "Roh" oleh Ibnul Qayyim yang diterjemahkan Syed Ahmad Semait.
Memang kat office aku tu dua tiga bulan sekali ade seorang pak cik tu bawak buku untuk dijual. Dan selalu nya aku le yang tukang beli. Bukan ape nak membayar penat lelah pak cik tu. Tapi aku memang banyak berterima kasih dengan pak cik tu disebabkan dia maka aku banyak kenal dengan ilmuan islam. Kalau aku pegi kedai buku tak sampai selalunya kat bahagian bab-bab buku agama nih. selalu sangkut kat bahagian novel je. Tak pe le tak lama lagi berlibrary le rumah aku dengan buku-buku.

No comments: