Powered By Blogger

Tuesday, October 30, 2007

Aku Tak Sihat...

Dah seminggu dah badan aku ni dibungkus dengan baju yang tebal-tebal. Walaupun begitu aku tetap pergi berkerja macam biasa. Batuk, sakit tekak tu perkara biasalah. Aku telepon bapak sedara ku dia pun kata baru lepas demam habis satu keluarga kena attack...mungkin dah start kot musim demam ni. Dengan keadaan cuaca yang mendung menyebabkan segala perancangan kerja tidak dapat di jalan kan dengan lancar.

Dr. Sheikh Muszaphar pun dah turun ke bumi dan dah sampai ke Malaysia dah. Aku punya cita-cita waktu zaman kecik dulu-dulu nak cipta roket agak-agaknya boleh berjaya tak....? Bila bukak paper sekarang ni keluar pulak ECER. Wah bertambah maju le negara kita nih... bertambah sakit le bumi ini... Tu Hari ada kawan aku mengadu tentang masalah kat Pendang selalu banjir... Sekarang dah ade budget untuk memperbaiki permasalahan itu(RM 260 juta lagi)... maka akan terjadilah binaan-binaan konkrit yang mesra alam... Walaupun ianya tidaklah sepertimana mana Alam semula jadi ciptaan Allah ini....

No comments: