Powered By Blogger

Saturday, January 9, 2010

Singgah le kejap...

Hm... assalamualaikum kembali persinggahan sementara. lama tul tak singgah sini. Aku pun tahu aku ni bukan le seorang yang istiqamah terhadap sesuatu... tu sebab le aku namakan blog ni persinggahan sementara.... sesekali aku teringat je barulah aku singgah ...

Hidup ku macam biasa... kejap turun kejap naik... Apa yang menarik aku nak cerita hari ni eh...
Oh Ya.... Semalam tadi Aku dapat ijazah...!!!!!
Dapat Ijazah dalam membaca Umul Kitab...., Alfatihah.... (mengikut qiraat yang 7 dan bersanad)
Ijazah yang di anugerahkan dari Ustaz Sufian Nur Albanjari al makki...,
adik kepada Sheikh Nuruddin. (click le kat sini )

Belia juga menasihati kami agar menghidupkan majlis ta`lim dirumah agar dapat membentuk rumah yang diterangi oleh cahaya Nur. Semoga Ustaz sufian nur akan dapat selalu hadir di Malaysia ini dan dapat membimbing kami yang sentiasa dalam keadaan yang teraba-raba ini.

No comments: