Powered By Blogger

Thursday, May 15, 2008

Boring......


Selepas dah bercuti lama tempohari bila start balik kerja nih rasa boring le pulak. Kerja aku kat Slim River tu pun dah kira habis dah. Dah seminggu dah aku tak tau nak buat apa kat opis nih. Tak pe tak pe. Nanti aku develop semula semangat aku. nanti aku buat perancangan yang bukan-bukan bagi memenuhi masa lapang aku nih. Tapi aku bukak Youtube lagu "Ungu- Andai Ku Tahu". Member aku le, nak buat permintaan pulak dari aku supaya aku bawak lagu nih. (hehehe.....) macam 'pro'.

Jadi aku rasa dah tiba masanya aku aktif semula lah kot kat blog nih. Maklumlah tu hari sibuk sangat, La ni... okey dah... Boleh le start menyibuk balik kat blog. Sementara menunggu assignment aku yang seterusnya.
Kepada kengkawan, teman-teman dan sedara-sedara baru. Terima Kasih bebanyak...

No comments: